روزای جالبی رو داریم میگذرونیم!


راستی گفتم؟

آخر این رئیس دیوث بهم پیشنهاد سکس داد :)

برام سری آخر که از سفر برگشت شراب اورد

بهش گفتم چطو بتو گیر ندادن؟ :)))) 

گفت من واسطه های خودمو دارم تونستم ردش کنم بیارم تو‌مرز :))

خب منم همون موقع یه سری چیزایی گفتم که این گذاشت روی حساب چراغ سبز نشون دادن

بدم نمیاد امتحانش کنم

رضا ولی این روزا بی حوصلس و نمیشه باهاش دربارش صحبت کرد

میدونم که البته تصمیم آخر با خودمه

رئیس ولی به درد من نمیخوره

این بار دلم میخواد کسی‌که از خودم‌جوون تره بیاد یه تجربه جدید بسازیم

دلم واشه کورش گذاشتنا توی اتوبان خیس بارونی و بعدش کام گرفتن از دود سیگار توی دهن وقتی که دوست پسرم بود تنگ شده

نمیدونم دارم کجا میریم

رضا شوهر‌خوبیه دوست پسر خوب تری بود ولی

این روزا فقط به فکرتجربه های جدیدیم هردومون

یادمون میره برای چی‌کنار هم قرار گرفتیم اصن

قاعدتا نباس الان انقد همه‌چی به فاک می بود

نمیدونم چرا دوره افتادم بین وبلاگای به روز شده و دنبال یه نویسنده ی خوبم

همه بچه مچه و‌ کنکوری و فلان ریختن توی وبلاگ. حوصلم سر میره دغدغه های کسشرونو‌ میخونم

پس کجا رفتن همه بلاگرای خفن گولاخ؟ 

چه روزگاری بود چه قدر همه خوب مینوشتن 

رابطه ها حتی قشنگ تر‌بود

دو سه تا وبلاگ رو‌البته بیشتر نمیخوندم من 

ولی همونا و‌دوستاشونم همه عالی مینوشتن

بابا چطونه انقد کسشر مینویسید؟ :/


فصل انار ترششش رسید، اووووم به به :))) 

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

کس.کش بازیای آدما رو اعصابمه

رابطم به فاکه

کارم و شرکتمون رو‌هواست

چندتا کانال جوینم که همشون کسشر میبافن

یا همش دارن با هم چت میکنن 

یا یکی مثه ...........همش زر زر میکنه

یا اون یکی  فکر میکنه فقط خودش و دوست پسر زاقارتش  خداست

این یکی فکر میکنه چه خبره

مردم کسخل شدن

منم با اینکه با شوهرچندوقته شکرآبیم ولی سکس فقط حالمو خوب میکنه مثل اسبق 

و به پنش تن  قسم که بهترین چیزه

میخوام یه چیز خوب تعریف کنمتوی پست بعد خصوصی

هرکی رمز‌خواس بگه